Főoldal Információk Mellnagyobbítás trendek és előrejelzések plasztikai sebészek véleménye alapján

Mellnagyobbítás trendek és előrejelzések plasztikai sebészek véleménye alapján

2015-ben új trendek, irányvonalak jelentek meg a mellnagyobbítás iránti igényekben, illetve a plasztikai sebészek által választott lehetőségekben.

Kisebb mellimplantátumokat választanak?

A ’90-es és 2000-es évek divatja a nagy, telt keblek voltak. A hírességek, mint Pamela Anderson, Heidi Montag és Victoria Beckham büszkén, és előszeretettel jelentek meg a címlapon mutatva ország-világnak, hogy nem aprózták el, mikor mellnagyobbításra került sor. A kiválasztott méret, pozíció, projekció és forma is hatással van a megjelenő képre: a kerek, nagy volumenű, magas projekció már nem divat!

A nők a hosszútávú kockázatokat is figyelembe veszik a döntésüknél: gyakran megkérdezik maguktól, hogy valóban szükséges lesz-e idősebb korukban a nagyobb mellel élniük? Általában úgy döntenek, hogy elkerüljenek egy újabb műtétet.

A régi trend tehát megváltozott: akinek nagy, kihívó implantátumai voltak azok többé-kevésbé már kicseréltették kisebbre, természetes formájú anatómiaira. Már egy híresség sem szeretne a mellei miatt a címlapra kerülni. A mellnagyobbítás már nem a szexualitás szimbóluma, sokkal inkább a természetes esztétikai szépségé, a kiteljesedésé. Jó hír, hogy sok új technológia támogatja ezt az irányt!

Új technológiák és lehetőségek

Az új formájú (pl. a kúp) mellimplantátumokkal és a legújabb technológiákkal még természetesebb megjelenés érhető el. Néhány példa:

  • Vágás méretének minimalizálása speciális technikákkal
  • Új generációs szilikon: a biztonságosabb gumimaci implantátumok természetesebbnek hatnak kinézetre és tapintásra is
  • Rengeteg féle-és fajta mellimplantátum: nagyobb választási szabadság
  • 3D modellezés: vizuálisan megjeleníti a mellnagyobbítás várható eredményét

Tudatosabb választás: a nő dönt!

Pozitív változás a mellplasztikai szakmában, hogy az orvosok és a páciensek is tudatosabban választanak márkát.

A sebészek számára ez rendkívül fontos, hiszen a hírnevük múlhat rajta, ha nem megfelelő minőséggel dolgoznak. A tengeren túl ezért a plasztikai sebészek tudatosan a legjobb minőséget gyártó márkák mellett teszik le a voksukat és azt kommunikálják is a páciensek felé: már úgy lehet időpontot kérni konzultációra, hogy a weboldalról és újságcikkekből tudjuk, milyen fajta implantátummal és céggel dolgozik az orvos. Európában sajnos még sok sebész nem vállalja fel a márkát, mellyel dolgozik, sőt, egyesek még megkérdezésre sem mondják el, ezzel védve magukat a problémák előfordulásától. A trend azonban ebbe az irányba mutat tehát választaniuk kell, hogy vagy továbbra is olcsó, gyenge minőségű implantátumokat használnak és félrevezetik a pácienseket vagy minőséggel dolgoznak és nem titkolóznak tovább a márka tekintetében.

Az mellimplantátum-botrányok, a tudatosabb életmód és az információhasználat felgyorsulásával a hölgyek is többet kérdeznek a konzultáción, valós elképzelésekkel érkeznek meg a rendelőbe és nem félnek több sebész véleményét is kikérni.

Ez az összefoglaló az amerikai Dr. Pancholi, az ausztrál Dr. Daniel Fleming és egyéb európai sebészek tapasztalatai alapján készült.

NINCS HOZZÁSZÓLÁS

Hozzászólás