2015-ben új trendek, irányvonalak jelentek meg a mellnagyobbítás iránti igényekben, illetve a plasztikai sebészek által választott lehetőségekben.
Kisebb mellimplantátumokat választanak?
A ’90-es és 2000-es évek divatja a nagy, telt keblek voltak. A hírességek, mint Pamela Anderson, Heidi Montag és Victoria Beckham büszkén, és előszeretettel jelentek meg a címlapon mutatva ország-világnak, hogy nem aprózták el, mikor mellnagyobbításra került sor. A kiválasztott méret, pozíció, projekció és forma is hatással van a megjelenő képre: a kerek, nagy volumenű, magas projekció már nem divat!
A nők a hosszútávú kockázatokat is figyelembe veszik a döntésüknél: gyakran megkérdezik maguktól, hogy valóban szükséges lesz-e idősebb korukban a nagyobb mellel élniük? Általában úgy döntenek, hogy elkerüljenek egy újabb műtétet.
A régi trend tehát megváltozott: akinek nagy, kihívó implantátumai voltak azok többé-kevésbé már kicseréltették kisebbre, természetes formájú anatómiaira. Már egy híresség sem szeretne a mellei miatt a címlapra kerülni. A mellnagyobbítás már nem a szexualitás szimbóluma, sokkal inkább a természetes esztétikai szépségé, a kiteljesedésé. Jó hír, hogy sok új technológia támogatja ezt az irányt!
Új technológiák és lehetőségek
Az új formájú (pl. a kúp) mellimplantátumokkal és a legújabb technológiákkal még természetesebb megjelenés érhető el. Néhány példa:
- Vágás méretének minimalizálása speciális technikákkal
- Új generációs szilikon: a biztonságosabb gumimaci implantátumok természetesebbnek hatnak kinézetre és tapintásra is
- Rengeteg féle-és fajta mellimplantátum: nagyobb választási szabadság
- 3D modellezés: vizuálisan megjeleníti a mellnagyobbítás várható eredményét
Tudatosabb választás: a nő dönt!
Pozitív változás a mellplasztikai szakmában, hogy az orvosok és a páciensek is tudatosabban választanak márkát.
A sebészek számára ez rendkívül fontos, hiszen a hírnevük múlhat rajta, ha nem megfelelő minőséggel dolgoznak. A tengeren túl ezért a plasztikai sebészek tudatosan a legjobb minőséget gyártó márkák mellett teszik le a voksukat és azt kommunikálják is a páciensek felé: már úgy lehet időpontot kérni konzultációra, hogy a weboldalról és újságcikkekből tudjuk, milyen fajta implantátummal és céggel dolgozik az orvos. Európában sajnos még sok sebész nem vállalja fel a márkát, mellyel dolgozik, sőt, egyesek még megkérdezésre sem mondják el, ezzel védve magukat a problémák előfordulásától. A trend azonban ebbe az irányba mutat tehát választaniuk kell, hogy vagy továbbra is olcsó, gyenge minőségű implantátumokat használnak és félrevezetik a pácienseket vagy minőséggel dolgoznak és nem titkolóznak tovább a márka tekintetében.
Az mellimplantátum-botrányok, a tudatosabb életmód és az információhasználat felgyorsulásával a hölgyek is többet kérdeznek a konzultáción, valós elképzelésekkel érkeznek meg a rendelőbe és nem félnek több sebész véleményét is kikérni.
Ez az összefoglaló az amerikai Dr. Pancholi, az ausztrál Dr. Daniel Fleming és egyéb európai sebészek tapasztalatai alapján készült.